logo

امروز: پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

logo
تاریخ درج : 1400/06/28

دسته بندی خبر :

آخرین رویداد ها برگزیده تصویر شاخص


خوی؛ نیارمند همت حداکثری، وفاق و همدلی

حجت الاسلام والمسلمین قاسم خانی در خطبه های نماز جمعه 26 شهریور 1400 با ابراز قدردانی از درگاه خداوند متعال اظهار داشت: از حسن اعتماد حجت الاسلام حاج آقاحاج علی اکبری ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده معزز ولی فقیه در استان کمال تشکر را دارم.

امام جمعه خوی گفت: این‌حقیر، برای همه هیات ها،نوکر، برای تلاشگران عرصه تولید و اشتغال شهر، پیگیرترین شخص، برای روحانیت شهر، کوچک ترین برادر، برای مدیران پرتلاش و متخصص، مدافع ترین مسول، برای خیریه های شهرمان، پرتلاش ترین برادر ، و برای فرهیختگان و صاحب نظران در تمام عرصه ها،شنواترین همراه بوده و خواهم بود.

وی در ادامه وجود فعالیت های سیاسی را لازمه پویایی سیاسی جامعه دانست و افزود: برای همه فعالان در جناح های سیاسی، خسته نباشید می گویم ولی بنده حقیر را از ورود به جناح بازی های سیاسی معاف کنند که حقیر، مقلّد و تابع مقام معظم رهبری هستم و برای عمل به فرامین و رهنمودهایشان، آنقدر دوندگی دارم که ورود به سیاسی کاری ها را بر خودم روا نمی دانم و بلکه باید همت خود را صرف اولویت های شهرمان نمایم.

حجت الاسلام قاسم خانی تاکید کرد: بزرگترین تکلیف، پیشرفت خوی و بزرگترین معصیت، درگیر حواشی شدن هایی که این شهر را ملول و ناراحت کند.

تکمیل می شود ….


تاریخ درج : 28 شهریور 1400

© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه شهرستان خوی بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.


در صورت مقدور بودن نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

"پایگاه اطلاع رسانی دفترامام جمعه شهرستان خوی" مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.

" پایگاه اطلاع رسانی دفترامام جمعه شهرستان خوی " از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.

نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما